مردان زن نما در شبکه جم!
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:مردان ,زن نما ,شبکه جم, :: 22:19 :: نويسنده : مهردادفلاحی
مردان زن نما در شبکه جم!
شبکه جم کلاسیک در یکی از برنامه های خود، به نقل از یک طراح مد که لباس های مردانه را به سبک لباس های زنانه طراحی کرده بود گفت: «من برای پیش بینی کردن انتظار مردان از مد تحت فشار هستم و طرح این لباس ها را این بار از لباس های زنانه گرفته ام!»

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز، شبکه جم کلاسیک در یکی از برنامه های خود که مدهای جدید را معرفی می نماید مردانی را که لباس هایی به صورت مانتو و دامن پوشیده بودند را نمایش داده و این لباس ها را طرح هایی با استفاده از لباس زنانه معرفی کرد.


خیاط این لباس ها که فردی به نام براون بود گفت: «من برای پیش بینی کردن انتظار مردان از مد تحت فشار هستم و طرح این لباس ها را این بار از لباس های زنانه گرفته ام.»


خیاط لباس ها این کار را کار بسیار جالبی معرفی کرده و گفت: «این لباس ها بسیار زیبا و مردانه شده بودند که من واقعا از آن ها خوشم آمد.»


کارشناسان برنامه در ادامه، عمل خیاط را کاری باسلیقه و خلاقانه توصیف کردند و گفتند: «همیشه براون طرح های جدیدی را ابداع می کند و این کار وی هم از روی خلاقیت بسیار بالای ذهن اوست.»


گفتنی است، غرب با تجویز فساد و اباحه گری، هویت جنسی زنان و مردان را نیز تغییر داده است که حاصل آن چیزی نیست جز تربیت دخترهای بی حیا و جسور و پسرهای احساساتی و بی غیرت. حال اگر شبکه های ماهواره ای با اینگونه طراحی ها لباس هایی به دور از شخصیت مردانه و یا به اصطلاح زنانه را مناسب مردان می دانند عجیب به نظر نمی رسد.


شایان ذکر است، در اسلام پوشیدن لباس‏هایی که مخصوص زنان است، برای مردان و بالعکس پوشیدن لباس‏های مخصوص مردان برای زنان جایز نیست. بی شک حرمت تشبیه زنان به مردان و بالعکس در دین اسلام به خاطر مفاسدی است که این کار برای فرد وجامعه در پی دارد. دوگانگی شخصیتی و بحران هویت یکی از مهم ترین تأثیرات تشبیه به جنس مخالف است که زمینه انحرافات شخصی، روانی و هم اجتماعی را در پی خواهد داشت. تشبیه به جنس مخالف زمینه ای برای جهت گیری کارکردی شخص و شخصیت فرد بر خلاف جنسیت خود است که به ناکارآمدی و معطل ماندن استعدادهای شخصی و خدادادی می انجامد.


این امر سبب می شود زنی که از این حیث دارای بحران شخصیت وهویت شده است توانایی ها و ارزش هایی را که خداوند در وجود او نهاده است ضد ارزش بداند. زنی که رفتار وکردار خود را شبیه مردان می کند دیگر نقش همسری، مادری، خانه داری و فرزندداری را نقشی پست و فرومایه می پندارد و تعالی و تکامل را در مردانه شدن جستجو می کند. از آنجا که ویژگی های طبیعی و ذاتی برای مردانه شدن را ندارد پس از مدتی سرخورده و ناکام به افسردگی و عدم اعتماد به نفس و بیماری های روانی دیگر مبتلا و در تکامل فردی و اجتماعی خود و دیگران اختلال ایجاد می کند. شبیه همین امر در مورد مردان نیز وجود دارد. مرد با ظاهر و متعاقب آن با ویژگی های زنانه نمی تواند به درستی پذیرای نقش مردانه باشد. چنین مردی نمی تواند پشتوانه عاطفی، مدیریتی و ... خانواده قرار گیرد و منجر به تزلزل خانواده و قبل از آن تزلزل شخصیت خویش می گردد.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها